sunnuntai 22. toukokuuta 2016

Toukokuun toinen Manumiinalta.


Manumiinan kanssa toukokuun toisessa letterissä oli aiheena "Kirpputori".tiedän,että kirpputorilla kävijöitä on erilaisia.Jotkut käyvät siellä "huvittelemassa",jotkut kiertävät hakemassa tiettyjä keräily-esineitä.Minä käyn erittäin harvoin ja kun vielä harvemmin siellä jotain myyn,niin ajatukseni on,että tavara liikenne on vain yhteen suuntaan.Ja tavarat,jotka sinne vien,on minulle ehdottoman tarpeettomia.Mutta,niin kuin sanotaan,toisen romu on toisen aarre!
Manumiinan kirpputori on tarkoitettu värikkääksi ja kertoo paljon asioista,joihin toreilla törmää.letteri on todella värikäs molemmin puolin ja valoisa,sekä hauskakin.
Kiitos paljon,Manumiina toukokuun toisesta!

 
Minä lähetin Manumiinalle kirppis-letterin,joka kertoo minun mietteitäni kirppareista.Vanhaa,tarpeetonta,jollekin romua,jollekkin aarretta.
 

3 kommenttia:

  1. Onpas kivannäköiset letterit. Mun oma lähti sullepäin ☺

    VastaaPoista
  2. Suurkiitos mainiosta Pocket Letteristä! Sinun kirppikselläsi on tarjolla vaikka mitä aarteita. Lähtisin heti ostoksille ... :)

    VastaaPoista