lauantai 2. huhtikuuta 2016

Kuvakäs huhtikuu.

Kukka aiheena Kuvakäs huhtikuussa.Minulla on kaktus,joka kukkii kolme kertaa vuodessa.En tiedä,onko se syys,joulu,vai pääsiäiskaktus.Vien sen "lomalle" joka kesä parvekkeelle,jossa sen jätän oman onnensa nojaan.Ja kun syksyllä siirrän sen sisään,niin parin-kolmen päivän päästä siinä on jo nuppuja.Jouluna se kukki ja taas nyt pääsiäisen aikaan.Tosin hieman pääsiäisen jälkeen,mutta kukkahan on aina ajassa,pääsiäinenhän on se joka muuttaa aikojaan! Lannoitan sitä silloin kun muistan ja vähän samaa tuppaa olemaan kastelun kanssa!


12 kommenttia:

  1. Kaunis kaktus. Minulla on punakukkainen kaktus, se kukkii kans milloin muistaa. Se on jo 40 vuotta vanha, täytyykin laittaa kuva joskus blogiin.

    VastaaPoista
  2. Ihana kaktus. Osaat hoitaa sitä hyvin kun se palkitsee sinua.Minun kaktukset ei kuki-ei.Mukavaa viikonloppua.

    VastaaPoista
  3. Nämä kaktukset tosiaan kukkivat silloin kun haluavat.

    VastaaPoista
  4. Näyttäisi joulukaktukselta. Meillä on punainen pääsiäiskaktus.
    Hieno kaktus ja hieno kuva! Kiitos!

    VastaaPoista
  5. Näyttäisi joulukaktukselta. Meillä on punainen pääsiäiskaktus.
    Hieno kaktus ja hieno kuva! Kiitos!

    VastaaPoista
  6. Mun on pitänyt kommentoida tätä komistusta mutta jäänyt...komia on ja en ikinä vissiinkään ole nähnyt valkoista joulu/pääsiäis kaktusta! Ja kukkii kolme kertaa vuosi?

    VastaaPoista
  7. Kaunis. Minulla myös myös kaktus, punakukkainen, joka kukkii useamman kerran vuodessa.

    VastaaPoista